مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 15:052018-03-22سياسي

جانبازان با ایستادگی و فداکاری خود موجب سربلندی کشور و انقلاب اسلامی شدند


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سال جدید با حضور درآسایشگاه ثارالله تهران از جانبازان این مرکز عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حاتمی به همراه جمعی از سربازان وزارت دفاع با حضور در مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرا رسیدن سال 97 و بهار طبیعت و حلول ماه مبارک رجب را به جانبازان این مرکز تبریک و ضمن تقدیم شاخه ای گل به جانبازان با آنان به گفت وگو نشست.

وی در این دیدار با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس کار بزرگی را به انجام رساندند گفت: امروز جانبازان و ایثارگران سربازان سرافراز و عزیز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب و از سرمایه های جمهوری اسلامی هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: آنان با ایستادگی و فداکاری خود موجب پیروزی و سربلندی کشور و انقلاب اسلامی شدند و استقلال و عظمت امروز مرهون فداکاری دلیر مردانی است که بی ادعا همه هستی خود را برای حراست از این انقلاب و کشور فدا کردند.

امیر سرتیپ حاتمی ضمن گرامیداشت مقام شامخ جانبازان و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی هایی که در طول سالیان دفاع مقدس متحمل شدند، جانبازان را یادگاران ارزشمند 8 سال دفاع مقدس برشمرد و برحفظ روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان با ایستادگی و فداکاری خود موجب سربلندی کشور و انقلاب اسلامی شدند

جانبازان با ایستادگی و فداکاری خود موجب سربلندی کشور و انقلاب اسلامی شدند