مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 13:402018-03-22اقتصادي

تجاری و صنعتی سازی تجهیزات پزشکی طی چند سال آینده


مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: بعد از ابلاغ سیاست های کشور در حوزه اقتصاد مقاومتی، با حجم زیادی از سرمایه گذاری در حوزه تولید تجهیزات پزشکی در کشور روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر رضا مسائلی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 400 گونه تجهیزات پزشکی با کلاس خطر C و D (با عمق تکنولوژی بسیار بالا و پیچیده) در دستور کار ممیزی وزارت بهداشت قرار دارد و تولید کنندگان این کالاها که عموما شرکت های دانش بنیان هستند، درخواست ممیزی محصولات خود را ارائه داده اند که با تراکم سنگین ارزیابی این محصولات روبرو هستیم.

وی تصریح کرد: در چند سال آینده، شاهد تجاری و صنعتی سازی تجهیزات پزشکی ایران خواهیم بود و امیدواریم که تولید این محصولات بتواند علاوه بر تامین نیازهای مراکز بهداشتی و درمانی، سهم تولید ناخالص ملی را افزایش دهد.

بر اساس گزارش سایت وبدا، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت یادآور شد: با پیشرفت های عظیم تجهیزات پزشکی ایران، در سالهای آینده شاهد حضور تولید کنندگان ایرانی در نمایشگاه های بین المللی و معتبر جهان و افزایش سهم آنها در بازارهای جهانی خواهیم بود و وزارت بهداشت نیز موظف است که زیرساخت های توسعه صادرات محصولات ایرانی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری و صنعتی سازی تجهیزات پزشکی طی چند سال آینده

تجاری و صنعتی سازی تجهیزات پزشکی طی چند سال آینده