مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 12:462018-03-22اقتصادي

یادداشت اقتصادی 10 راهکار مدیرعامل بانک مسکن برای حمایت از تولید کالای ایرانی


موفقیت در شعار امسال نیازمند عزم جدی و کار بی وقفه تولیدگران برای افزایش بهره وری، کاهش قیمت تمام شده محصولات و بازارپذیری کالاهای تولیدی جهت صادرات و رفع موانع تولید توسط قوای سه گانه و پشتیبانی نظام پولی – بانکی است.

- 10 راهکار مدیرعامل بانک مسکن برای حمایت از تولید کالای ایرانی موفقیت در شعار امسال نیازمند عزم جدی و کار بی وقفه تولیدگران برای افزایش بهره وری، کاهش قیمت تمام شده محصولات و بازارپذیری کالاهای تولیدی جهت صادرات و رفع موانع تولید توسط قوای سه گانه و پشتیبانی نظام پولی – بانکی است.

" مقام معظم رهبری شعار سال 1397 را نیز به اقتصاد، تولید ملی و بهبود وضع معیشتی مردم اختصاص دادند.

ایشان با قابل حل دانستن همه مشکلات کشور با نگاه به داخل، کار بی وقفه و پُر توان مسئولان، مشارکت کلیه آحاد جامعه در حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی را کلید حل مشکل اقتصاد کشور دانستند.

معظم له فعالان اقتصادی و تولیدگران را به سرمایه گذاری، جوانان را به طراحی و دانش، کارگران را به کار و تلاش، مردم را به خرید کالای ایرانی و دولت را به برنامه ریزی فرا خواندند.

ایشان، سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در امر تولید، برنامه ریزی برای افزایش تولید، انطباق محصول با نیازهای روز و سلایق مردم، ارزان تمام شدن کالاها و رقابت پذیرکردن کالاهای ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت اقتصادی 10 راهکار مدیرعامل بانک مسکن برای حمایت از تولید کالای ایرانی

یادداشت اقتصادی 10 راهکار مدیرعامل بانک مسکن برای حمایت از تولید کالای ایرانی