مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 08:552018-03-22سياسي

راهکارهایی ساده برای تغییرات مهم زندگی در سال جدید


یک روانشناس راهکارهایی کاربردی را برای تغییر در زندگی و شاد زیستن در سال جدید ارائه کرد.

- گوهریسنا انزانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن فصل بهار و آغاز سال نو اظهارکرد: چند روزی است که بهار آمده و احتمالا همه ما خانه تکانی نوروزی را هم انجام داده ایم اما کاش در کنار هیاهوی تکراری هر سال روحمان را هم بتکانیم، ته مانده کینه ها و حسرتها را دور بریزیم تا آماده شکوفه دادن شویم.

وی با بیان اینکه می توان در سال جدید با تغییر افکار و مثبت اندیشی حس رهایی، امنیت، آرامش و امیدواری را به خودمان هدیه دهیم، گفت: با این اقدامات از اضطراب، افسردگی، نگرانی، ترس، خشم و .

رها خواهیم شد.

این روانشناس با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم که هر روز هدیه ای بی نظیر از طرف خداوند است، گفت: هیچ کس مسئول افکار، احساسات و رفتارهای ما نیست، هرچه برایمان پیش می آید محصول تفکرات ماست و فقط خودمان مسئول شادی و آرامش خود هستیم.

افراد موفق، باهوش تر و نابغه تر نیستند بلکه عادت های آن هاست که باعث می شوند هوشیارتر، شایسته تر و دارای شادی بیشتری باشند.

انزانی با بیان اینکه خوشبختی هر فرد از درون او شکل می گیرد، افزود: در حقیقت هیچ کس نمی تواند فردی را خوشبخت یا بدبخت کند، شادزیستن برای سلامت قلب و کاهش اضطراب ، استرس و افسردگی مفید است و ما هرچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی ساده برای تغییرات مهم زندگی در سال جدید

راهکارهایی ساده برای تغییرات مهم زندگی در سال جدید