مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 00:052018-03-21سياسي

«تقویم حقوقی و قضایی سال 96»


تقویم قضایی در سال 96 پربار بود، در سال گذشته پرونده های متعددی برای اشخاص حقیقی و حقوقی در دستگاه قضایی مطرح شد که برخی از این پرونده ها در همان سال تشکیل شده بود و برخی دیگر برای سال های قبل بود که رسیدگی یا مرحله اجرای حکم آن به سال 96 رسید، - البته در این میان پرونده هایی نیز پس از اجرای حکم، مختومه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از جمله پرونده های مطرح سال 96 می توان به پرونده هایی موسوم به مهدی جهانگیری ، حمید بقایی ، محمودرضا خاوری ، حسین فریدون ، محمود احمدی نژاد ، حمید صفت ، عباس کیارستمی ، پزشک تبریزی ، بنیتا ، آتنا ، ستایش ، اهورا ، سعید مرتضوی ، املاک نجومی ، حقوق های نجومی ، فساد نفتی ، سانچی ، دکل نفتی ، حادثه قطار تبریز - مشهد ، سقوط هواپیمای تهران- یاسوج و صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره کرد که آخرین وضعیت این پرونده ها در دستگاه قضایی در پی می آید.

بنیتا یکی از پرونده های دردناکی که در تیر ماه سال 96 مطرح شد، گم شدن کودک هشت ماهه ای به نام بنیتا بود که در فضای مجازی صدای لرزان مادرش برای تقاضا از مردم نیز منتشر و دست به دست شد.

هشت روز از گم شدن این کودک گذشت، در حالی که تلاش های پدر و مادر، پلیس و دستگاه قضایی برای پیدا کردن بنیتا ادامه داشت، خبری تلخ مبنی بر فوت کودک هشت ماهه در رسانه ها پیچید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تقویم حقوقی و قضایی سال 96»

«تقویم حقوقی و قضایی سال 96»