مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1397 ساعت 18:212018-03-21سياسي

تپش قلب ها در رواق امام / سخن اینجا گل انداخته بود؛ از حاج قاسم تا رئال مادرید!


روز تماشایی حرم امام مهربانی در نخستین روز سال 97 گره خورده بود و با یک دیدار، زیارت امام هشتم(ع) و میزبانی از رهبر معظم انقلاب که باعث شد همه قلب ها امروز در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی بتپد.

- گزارشی از گوشه و کنار حرم مطهر در روز میزبانی از بهار جان هاتپش قلب ها در رواق امام / سخن اینجا گل انداخته بود؛ از حاج قاسم تا رئال مادرید! روز تماشایی حرم امام مهربانی در نخستین روز سال 97 گره خورده بود و با یک دیدار، زیارت امام هشتم(ع) و میزبانی از رهبر معظم انقلاب که باعث شد همه قلب ها امروز در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی بتپد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، یک ساعت و نیم پیش از آغاز مراسم رواق امام خمینی(ره) دیگر جای سوزن انداختن نیست و همه درب های ورودی بسته شده اند.

و حالا صحن های حرم مطهر رضوی یکی یکی پر می شوند از بوی عطر مشتاقان دیدار رهبری؛ مشهدالرضا امروز میهمان دارد.

#آمد_بهار_جان ها چند روزی است که سراسر جغرافیای مادی و معنوی مشهد با یک پیام پرشده است: (#آمد_بهار_جان ها) فضای مجازی امسال جلوه های تازه تری به این دیدار بخشیده بود و محل ابراز احساسات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بود.

قلب مشهد در نخستین روز سال برای دیدار و شنیدن صحبت های رهبر معظم انقلاب می تپید و صدای این تپش در فضای مجازی بلندتر شنیده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپش قلب ها در رواق امام / سخن اینجا گل انداخته بود؛ از حاج قاسم تا رئال مادرید!

تپش قلب ها در رواق امام / سخن اینجا گل انداخته بود؛ از حاج قاسم تا رئال مادرید!