مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 21:412018-03-20سياسي

امیدواریم سال 97 بر مشکلات پیش روی ملت فائق آییم


امیدواریم در سال 1397 بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت ایران فائق آییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اسحاق جهانگیری عصر امروز در بدو ورود به کرمان در جمع خبرنگاران با تبریک ایام نوروز به همه ایرانیان اظهار داشت: امیدوارم سال 97، سالی پر از موفقیت، امید، با نشاط و خوبی برای ایرانیان باشد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در سال 1397 بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت ایران فائق آییم، عنوان کرد: عید هر ساله برای صله رحم و دید و بازدید بستگان به کرمان سفر می کنم و فرصتی پیش می آید تا به برخی از کارهای استان رسیدگی کنیم.

معاون اول رییس جمهور از سفر خود به مناطق زلزله زده استان خبر داد و ادامه داد: هرچند توفیق نداشتم تاکنون به این مناطق سفر کنم، اما در جریان اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله زده استان از طریق استاندار کرمان بوده و پیگیری می کردم و امیدوارم با آغاز سال نو، بتوانیم در بین مردم زلزله زده استان باشیم.

جهانگیری با بیان اینکه سال 96 تلخی های زیادی را برای کشور به همراه داشت، تصریح کرد: زلزله کرمانشاه، زلزله کرمان، کشتی سانچی، سقوط هواپیمای آسمان اتفاقات تلخ سال 1396 بودند که امیدواریم در سال جدید، اتفاقات خوب و بانشاطی رخ دهد.

وی افتتاح کارخانه جدیدی خودروسازی در بم را از دیگر برنامه های سفر خود به استان برشمرد و بیان کرد: با حضور در بم در جریان بازسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم سال 97 بر مشکلات پیش روی ملت فائق آییم

امیدواریم سال 97 بر مشکلات پیش روی ملت فائق آییم