مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 21:312018-03-20فرهنگي

اکران ویژه «به وقت شام» با حضور حاتمی کیا


فیلم سینمایی «به وقت شام» با حضور «ابراهیم حاتمی کیا» کارگردان و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر جمعه سوم فروردین ماه در تبریز اکران می شود.

- فیلم سینمایی به وقت شام با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر جمعه سوم فروردین ماه در تبریز اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از تبریز جمعه سوم فروردین ماه، تبریز شاهد نخستین رویداد فرهنگی سال 97 خواهد بود.

فیلم سینمایی به وقت شام با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجراکران می شود.

روز جمعه ساعت 17 پردیس سینمایی تازه مرمت شده و مجهز قدس واقع در چهارراه شریعتی و ساعت 19 سینمای تازه تاسیس ستاره باران ، واقع در میدان جهاد(نصف راه) میزبان این آیین فرهنگی خواهند بود و چهره های برجسته فرهنگی هنری تبریز در آن حضور خواهند یافت.

حاتمی کیا که خود فرزند آذربایجان و شهر تبریز است در جمع تماشاگران علاقه مند فیلم سخنرانی کرده و توسط چهره های هنری و خانواده های شهدای مدافع حرم مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی ارزشمند به وقت شام با موضوع شهدای مدافع حرم و مبارزه علیه داعش به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ساخته شده و اکران آن با در روزهای اخیر با استقبال گسترده اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران ویژه «به وقت شام» با حضور حاتمی کیا

اکران ویژه «به وقت شام» با حضور حاتمی کیا