مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 20:262018-03-20سياسي

سال نو سال حمایت از تولیدملی است/ فضای مجازی امن واخلاقی می خواهیم


رییس جمهور در نخستین سخنرانی خود در سال جدید با اشاره به رقابت در انتخابات سال گذشته، گفت: بدخواهان دودستگی را می خواستند اما در انتخابات یک پیروز بیشتر نداشتیم و آن ملت بزرگ ایران بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، رییس جمهور در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1397 هجری شمسی، در جمع مردم زلزله زده کرمانشاه و خطاب به ملت بزرگ ایران اظهارداشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سال نو، سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی و سال اشتغال و رونق خواهد بود.

متن پیام نوروزی رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین السلام علیک یا مولا یا امیرالمؤمنین شاد باش عرض می کنم خدمت ملت بزرگ ایران در جای جای این کشور و همه ایرانیان در سراسر گیتی و همچنین به اقوام و همسایگانی که نوروز را پاس می دارند.

همراه شدن نوروز و شکوفایی طبیعت با ماه پربرکت رجب، ایام میلاد ائمه هدی بویژه امیرالمؤمنین(ع) و بعثت پیامبر اسلام(ص) و ایام عبادت و اعتکاف که شکوفایی معنوی است، به فال نیک می گیرم.

خدمت همه خانواده های شهدا، جانبازان عزیز، آزادگان تبریک ویژه دارم و همچنین سلام و تهیت و درود به محضر ولی عصر امام زمان(عج).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال نو سال حمایت از تولیدملی است/ فضای مجازی امن واخلاقی می خواهیم

سال نو سال حمایت از تولیدملی است/ فضای مجازی امن واخلاقی می خواهیم