مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 12:302018-03-20بين الملل

تحرک جدید کردهای عراق، پست ریاست پارلمان به جای ریاست جمهوری


روزنامه قطری "العربی الجدید" امروز (سه شنبه) از تحرک جدید کردهای عراق پرده برداشت و نوشت، مسؤولان کرد درخواست پست ریاست پارلمان آینده را به جای پست ریاست جمهوری مطالبه خواهند کرد.

- تحرک جدید کردهای عراق، پست ریاست پارلمان به جای ریاست جمهوری روزنامه قطری "العربی الجدید" امروز (سه شنبه) از تحرک جدید کردهای عراق پرده برداشت و نوشت، مسؤولان کرد درخواست پست ریاست پارلمان آینده را به جای پست ریاست جمهوری مطالبه خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت سومریه نیوز به نقل از این روزنامه قطری نوشت، این تحرک جدید مسؤولان کرد در اربیل و سلیمانیه این است که خواهان پست ریاست پارلمان آینده به جای ریاست جمهوری به دلیل قوانین مهم و حساسی هستند که باید تصویب شوند و توافق شده این قوانین به دوره جدید پارلمان محول شوند.

این روزنامه نوشت، برهم صالح اخیرا بعد از قطع ارتباط بیش از دو سال تماس هایی با مقامات عراقی داشت و این ارتباطات بیانگر طرح تصدی صالح در یک پست مهم در قالب دولت فدرال در بغداد است.

به نوشته این روزنامه، یک مقام برجسته حزب دموکرات کردستان عراق گفت: نشستی اخیرا در تفرجگاه صلاح الدین در اربیل با حضور رهبران کرد و مسعود بارزانی، رهبر حزب دموکرات برگزار شد که این مساله را به طور کامل مورد بررسی قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرک جدید کردهای عراق، پست ریاست پارلمان به جای ریاست جمهوری

تحرک جدید کردهای عراق، پست ریاست پارلمان به جای ریاست جمهوری