مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 08:102018-03-20ورزشي

عبادی: مدال نقره جهانی لهستان بزرگترین موفقیتم در سال 96 بود


دارنده مدال نقره مسابقات جهانی لهستان در رشته کامپوند، گفت : هر چند در سال 96 به اهدافی که می خواستم تقریبا دست پیدا کردم، اما کسب مدال نقره جهانی لهستان بزرگترین موفقیت من در سال 96 بود.

- اسماعیل عبادی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: اگرچه در سال 96 به اهدافی که پیش بینی کرده بودم تا حدودی دست پیدا کردم، اما عدم موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیایی بنگلادش و هم چنین ناکامی در مسابقات جهانی آمریکا سبب شد که امسال به اهدافی که می خواستم تقریبا دست پیدا نکنم اما به هر حال کسب مدال نقره جهانی لهستان یکی از بزرگترین موفقیت های من در سال جاری بود.

وی یکی از ماموریت های خود در سال آینده راه یابی به فینال فینالیست های جام جهانی و همچنین حضور در بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی بیان کرد و گفت : با توجه به تغییراتی که در سال آینده در فدراسیون تیروکمان ایجاد خواهد شد، هنوز اطلاع دقیقی ندارم که در چهار جام جهانی شانگ های چین، ترکیه، آمریکا و آلمان که سال 97 پیش رو داریم حضور پیدا خواهیم کرد یا خیر.

به هر صورت من در سال آینده خود را برای راه یابی به فینال فینالیست های جام جهانی آماده کرده ام تا بتوانم ناکامی که در سال 96 در این خصوص داشتم در سال 97 آن را جبران کنم و جزو 7 کماندار برتر در جام جهانی تیروکمان قرار بگیرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبادی: مدال نقره جهانی لهستان بزرگترین موفقیتم در سال 96 بود

عبادی: مدال نقره جهانی لهستان بزرگترین موفقیتم در سال 96 بود