مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1396 ساعت 01:202018-03-19فرهنگي

بازگشتی به «صندلی داغ»


از اواخر دهه شصت تا به حال دفتر موسیقی وزارت ارشاد متصدی و سیاست گذار حوزه موسیقی بوده است؛ در این سال ها افراد مختلفی عهده دار هدایت این دفتر شده اند و موسیقی به عنوان یکی از حساس ترین حوزه های هنری، - فراز و فرودهای زیادی را در دوره مدیریت هرکدام سپری کرده است.

حالا که قرار است علی ترابی برای دومین بار بر مدیریت این دفتر تکیه بزند، ایسنا در این گزارش مروری می کند بر افرادی که سکان دار این بخش بوده اند.

علی مرادخانی (معاون پیشین امور هنری وزارت ارشاد) که نامش به نوعی با موسیقی گره خورده است، در سال 1369 به عنوان اولین مدیر مرکز موسیقی وزارت ارشاد منصوب شد.

در دوران مدیریت 14 ساله او بودجه موسیقی با افزایش زیادی همراه شد؛ در حالیکه پیش از این بودجه محدودی برای این بخش در نظر گرفته می شد.

به گفته مرادخانی، او از زمانی که بودجه این مرکز 680هزار تومان بوده در آنجا فعالیت کرده است.

درباره مهم ترین اقدامات دوران مدیریت او از مواردی مانند توسعه جشنواره موسیقی فجر و توجه به بعد بین المللی آن، اجرای جشنواره موسیقی نواحی ایران، طراحی و اجرای اولین جشنواره موسیقی پاپ، اجرای جشنواره موسیقی بانوان (گل یاس) و همکاری با فرهاد فخرالدینی برای بنیان گذاری ارکستر ملی ایران و ایجاد خانه موسیقی نام می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشتی به «صندلی داغ»

بازگشتی به «صندلی داغ»