مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 23:012018-03-19حوادث

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فروش اقساطی خودرو در اصفهان


اعضای باندی که با تبلیغ فروش خودرو با پرداخت 13 میلیون ریالی در فضای مجازی از کاربران کلاهبرداری می کردند در عملیات پلیس فتای این استان شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار داشت: در پی شکایت 5 نفر از شهروندان اصفهانی مبنی بر کلاهبرداری سایتی با عنوان فروش اقساطی خودرو، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد مالباختگان در یکی از کانال های تلگرامی با تبلیغی تحت عنوان فروش اقساطی خودرو بدون بهره و تنها با پیش پرداخت 13 میلیون ریال روبه رو شده و پس از مراجعه به سایت معرفی شده در این کانال، ثبت نام کرده و مبلغ 13 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت به حساب درج شده در سایت واریز کردند اما پس از چند روز که با شرکت مربوطه تماس گرفتند کسی جوابگوی تلفن آن ها نبود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام با بررسی های علمی و تخصصی در فضای مجازی اعضای این باند که دو مرد و یک زن هستند شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فروش اقساطی خودرو در اصفهان

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فروش اقساطی خودرو در اصفهان