مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 20:562018-03-19بين الملل

ابراز نگرانی «شدید» آمریکا درباره رویدادهای عفرین


وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‏ای درباره گزارش‎های وارده مربوط به عفرین واقع در شمال سوریه و حملات ترکیه در این منطقه «شدیدا» ابراز نگرانی کرده است.

- وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‏ای درباره گزارش‎های وارده مربوط به عفرین واقع در شمال سوریه و حملات ترکیه در این منطقه شدیدا ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه آمریکا روز دوشنبه بیانیه‎ای درباره حملات ترکیه به منطقه عفرین واقع در شمال غربی سوریه که اغلب اهالی آن کُرد هستند، صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیاالیوم، در این بیانیه آمده است که آمریکا به شدت نگران رویدادهای منطقه عفرین در شمال سوریه است و به نظر می رسد تعداد زیادی از ساکنان آن با توجه حملات ارتش ترکیه فرار کرده‎اند.

وزارت خارجه امریکا افزود: آمریکا از همه طرف‎ها از جمله ترکیه، روسیه و دمشق که نقش سازنده در تحولات شمال غربی سوریه دارند، می‏خواهد تا زمینه را برای ورود کاروان‎های شامل کمک‎های انسان دوستانه را فراهم کنند.

واشنگتن تاکید کرد که آمریکا در منطقه عفرین اقدامی انجام نمی دهد ، اما به شدت نگران گزارش‎های مربوط به رویدادهای 48 ساعت گذشته این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی «شدید» آمریکا درباره رویدادهای عفرین

ابراز نگرانی «شدید» آمریکا درباره رویدادهای عفرین