مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 19:262018-03-19پزشكي

مرگ 88 هزار آمریکایی در پی مصرف الکل/ زنان پیشتاز در مصرف الکل


تازه ترین بررسی های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها حکایت از آن دارد که 88 هزار آمریکایی در سال 2017 بر اثر مصرف الکل جان باخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، تازه ترین بررسی هایی که در ارتباط با مصرف الکل در جامعه آمریکا انجام شده است، حکایت از آن دارد که از هر 6 نفر در آمریکا حداقل یک نفر به طور مداوم الکل مصرف می کند.

طبق گزارش سی دی سی که روز گذشته منتشر شد، بیش از 16 درصد بزرگسالان هر روز الکل مصرف می کنند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا در تازه ترین گزارش خود به مرگ 88 هزار آمریکایی در سال 2017 و بر اثر مصرف الکل اشاره کرده است؛ ضمن اینکه مصرف الکل موجب خسارت 249 میلیارد دلاری به دولت این کشور شده است.

دکتر رابرت برور، محقق اصلی این پژوهش در سی دی سی می گوید: یافته های ما نشان می دهد، اهمیت استفاده از یک رویکرد جامع برای جلوگیری از مصرف الکل با تمرکز بر کاهش تعداد دفعات مصرف و میزان مصرف آن، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود .

ابتلا به انواع سرطان ها، بیماری های قلبی، زوال عقل و نارسایی کبدی از مهم ترین بیماری هایی است که در پی مصرف الکل رخ می دهد.

علاوه بر پژوهش جدید سی دی سی، مطالعه دیگری نشان داده، از ابتدای سال 2006 تا ابتدای سال 2015 مصرف الکل در میان مردم آمریکا بیش از 61 درصد افزایش یافته است و زنان این کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 88 هزار آمریکایی در پی مصرف الکل/ زنان پیشتاز در مصرف الکل

مرگ 88 هزار آمریکایی در پی مصرف الکل/ زنان پیشتاز در مصرف الکل