مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 16:152018-03-19اقتصادي

اخذ اسناد 2.8 میلیون هکتار از اراضی ملی جنوب کرمان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: اسناد تک برگ مالکیت 2 میلیون و 860 هزار هکتار از اراضی ملی جنوب کرمان طی سه سال اخیر اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، دکتر محمدحسن کردستانی اظهار کرد: در راستای تشخیص و تفکیک اراضی ملی و مستثنیات که بسترساز سایر فعالیت ها در منابع طبیعی است، طی سه سال گذشته در مجموع در سطح 550 هزار هکتار مقررات ماده 2 قانون حفظ و حمایت از منابع طبیعی و ذخایر جنگلی کشور اجرا شده که 200 هزار هکتار آن متعلق به سال 96 است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تشخیص و تفکیک 100 درصد اراضی ملی و مستثنیات در منطقه جنوب کرمان انجام شده است، بیان کرد: با توجه به تثبیت حاکمیت دولت بر عرصه های منابع ملی، سند تک برگ مالکیت برای 652 هزار هکتار از اراضی دولتی منطقه در سال جاری صادر شده است و مابقی تا ابتدای سال آینده اخذ می شود که در نهایت جشن انفال را برگزار می کنیم.

کردستانی از اخذ اسناد تک برگ مالکیت 2 میلیون و 860 هزار هکتار از اراضی ملی جنوب کرمان طی سه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در مجموع تاکنون برای 3 میلیون و 200 هزار هکتار از اراضی دولتی این منطقه سند تک برگ مالکیت صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ اسناد 2.8 میلیون هکتار از اراضی ملی جنوب کرمان

اخذ اسناد 2.8 میلیون هکتار از اراضی ملی جنوب کرمان