مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 15:012018-03-19اجتماعي

طبیعت بکر و رویایی در جنگل ناهارخوران گرگان + تصاویر


بهار فصل مناسبی برای جنگل گردی است و جنگل ناهارخوران یکی از بهترین جنگل ها در شهرستان گرگان است و با رسیدن فصل بهار جلوه ای زیبا در این جنگل نقش می بندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گرگان، ناهارخوران، جنگل چندهزار ساله ای است که با شهر گرگان فاصله چندانی ندارد، اگر از گرگان هفت کیلومتر به سمت جنوب بروید به جنگل بکر و دوست داشتنی ناهارخوران خواهید رسید، در این بین می توانید به رستوران باباطاهر که یکی از بهترین رستوران بلوار ناهارخوران است سر زده و غذایی نوش جان کنید و سپس از زیبایی های جنگل های ناهارخوران نهایت استفاده را ببرید.

برای اقامت در شهر گرگان می توانید هتل جهانگردی ناهارخوران که یکی از بهترین هتل های منطقه است را انتخاب کنید و از دیدنی های شهر گرگان کمال بهره را ببرید.

انبوه درختان و رنگ سبز طبیعت، آرامش خاصی به روح و روان انسان هدیه می دهد آواز نغمه های پرندگان را که می شنوی لحظات ناب و بکری در روح انسان طلوع می کند که این احساس وصف ناشدنی است.

قدم زدن در میان درختان سر به فلک کشیده و شنیدن صدای رودخانه در جنگل، همگی باعث می شود، طراوت و تازگی خاصی در جنگل ها ایجاد شود که انسان ها را به وجد می آورد.

در مرکز استان گلستان جنگلی سرسبز و دیدنی انتظار ما را می کشد تا زیبایی های بی شمارش را به ما هدیه دهد، جنگل ناهارخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت بکر و رویایی در جنگل ناهارخوران گرگان + تصاویر

طبیعت بکر و رویایی در جنگل ناهارخوران گرگان + تصاویر