مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 13:202018-03-19سياسي

لاریجانی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان تاکید کرد


رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان تاکید کرد.

- در بازدید از موسسه خیریه خدمات آموزشی توان یابان رعد فاطمیه قم لاریجانی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان تاکید کرد رییس مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی امروز (دوشنبه 28 اسفند) در بازدید از موسسه خیریه خدمات آموزشی توان یابان رعد فاطمیه قم گفت: اقدامات خوبی در این موسسه انجام شده و باید تمامی سازمان های ذی ربط مانند شهرداری به مشکلات معلولان در بخش های مختلف مانند حمل و نقل رسیدگی کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم و مسئولان موسسه خیریه خدمات آموزشی توان یابان رعد فاطمیه قم گزارشی از عملکرد و برنامه های خود به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

واردات بی رویه به بخش تولید کشور ضربه وارد می کند پیش از این رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با یکی از تولیدکنندگان استان قم گفت: واردات بی رویه به بخش تولید ضربه وارد می کند و باید جلوی واردات کالاهایی که در کشور تولید می شوند، گرفته شود.

لاریجانی در دیدار با خلیفه قلی، یکی از تولیدکنندگان شهر قم پس از شنیدن مشکلات و دغدغه های این تولیدکننده گفت: واردات بی رویه به بخش تولید ضربه و ضرر وارد می کند و باید اقدامات عملی برای جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان تاکید کرد

لاریجانی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان تاکید کرد