مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:252018-03-19اقتصادي

قصه تکراری وضعیت نامناسب جاده های مازندران


در حالیکه مازندران یکی از استان های مورد توجه مسافران در تمامی ایام سال به ویژه روزهای تعطیل و نوروز است اما مشکل جاده های آن همچنان به عنوان یک قصه بر غصه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاده ها و راه یکی از زیرساخت های مهم در حوزه گردشگری و محور توسعه هر کشوری هستند و جاده ایمن باعث سفر ایمن می شود و اگر جاده ها از ایمنی و استاندارد لازم برخوردار نباشند باعث کاهش ورود گردشگر به یک منطقه خواهند شد.

دکتر محمدرضا اورمزدی یکی از اساتید حوزه گردشگری و مدرس دانشگاه در این رابطه با بیان اینکه استانداردهای ایمنی در جاده ها موجب تاثیر مستقیم در جذب گردشگران داخلی و بین المللی است، اظهار کرد: این استانداردها شامل مواردی از قبیل تابلوهای اطلاع رسانی چند زبانه بین المللی، وضعیت آسفالت راه ها، وضعیت شیب جاده از اکس جاده، کانال ها، جمع اوری آب، نیوجرسی، گاردریل ها، لوپ ها، رمپ ها و حتی نوع و اندازه پروفیل آسفالت و جاده را شامل می شود.

وی افزود: از سوی دیگر وضعیت دید راننده در محور، روشنایی جاده ها در شب، وضعیت تونل ها، زیر گذر ها و رو گذرها، نصب علایم ایمنی راه و ایمن کردن جاده های کوهستانی در محورهای برف گیر استان مبحث رانش کوه، ریزش سنگ و بهمن از موارد اصلی است که اعضای ستاد تسهیلات سفر و نوروزی و به ویژه وزارت راه و راهداری استان ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه تکراری وضعیت نامناسب جاده های مازندران

قصه تکراری وضعیت نامناسب جاده های مازندران