مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:152018-03-19سياسي

اعلام آخرین مهلت تمدید قرارداد کارگزاران صندوق بیمه روستاییان


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور استان ها و کارگزاری های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، - روستاییان و عشایر برای تمدید قرارداد همکاری خود تا پایان فروردین ماه 1397 مهلت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی شریعتی، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه دوره فعالیت کلیه قراردادهای منعقد شده کارگزاری صندوق تا پایان اسفند ماه 1396 بوده، لازم است کارگزاران دارای قرارداد با صندوق، فرم تقاضای تمدید قرارداد خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سی ویکم فروردین ماه سال 1397 به مدیریت های استان مربوطه تحویل دهند تا نسبت به بررسی عملکرد و تمدید قرارداد آنان اقدام لازم صورت گیرد.

به گفته شریعتی، کارگزاران صندوق می توانند فرم درخواست تمدید قرارداد کارگزاری خود را از مدیریت های استان یا از بخش آیین نامه های سایت صندوق به نشانی www.

roostaa.

ir دریافت کنند.

وی همچنین از راه اندازی 250 موسسه کارگزاری اختصاصی صندوق در سال 96 خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی و افزایش جذب بیمه شدگان، در سال 96 اقدام به ساماندهی کارگزاری های موجود صندوق کردیم که پس از بررسی درخواست های رسیده، 250 کارگزاری در قالب موسسه مجوز فعالیت دریافت کردند که به این ترتیب تعداد کارگزاران صندوق در سراسر کشور به 1900 کارگزاری رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آخرین مهلت تمدید قرارداد کارگزاران صندوق بیمه روستاییان

اعلام آخرین مهلت تمدید قرارداد کارگزاران صندوق بیمه روستاییان