مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 12:052018-03-19سياسي

«ملک سلطانی و نگین سلیمانی» منتشر شد


کتاب «ملک سلطانی و نگین سلیمانی» شامل پژوهش ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی منتشر شد.

- کتاب ملک سلطانی و نگین سلیمانی شامل پژوهش ها و جستارهایی درباره رسانه و سیاست و امنیت نوشته امیر دبیری مهر پژوهشگر علوم سیاسی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در معرفی این کتاب آمده است: در این کتاب که با رهیافت بین رشته ای علوم سیاسی، علوم ارتباطات و مطالعات امنیتی و دفاعی تالیف شده است به موضوعاتی مانند: بازیگران نوین عرصه سیاست، بازیگران غیررسمی موثر بر امنیت، رابطه رسانه و امنیت ملی، رابطه رسانه ها و هویت ملی، تاثیر کنش رسانه ای بر روابط بین الملل، تکنیک های عملیات روانی، تاثیر شبکه های ماهواره ای بر امنیت روانی و هویت جامعه ایرانی و.

به روش تحلیلی پرداخته شده است.

در ادامه عنوان شده است: با توجه به اینکه مطالب این کتاب در 10 سال اخیر و متناسب با نیازها و اقتضائات کشور و با رویکرد پژوهشی تالیف شده و در این اثر به طور یک جا عرضه می شود، مخاطب اصلی آن همه علاقه مندان و دست اندکاران حوزه های سیاسی و رسانه ای و امنیتی کشور بویژه پژوهشگران، استادان و دانشجویان رشته های علوم سیاسی، روابط بین الملل، علوم ارتباطات و علوم دفاعی و امنیتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ملک سلطانی و نگین سلیمانی» منتشر شد

«ملک سلطانی و نگین سلیمانی» منتشر شد