مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 11:052018-03-19فرهنگي

در تودیع و معارفه مدیرکل های هنرهای نمایشی و دفتر موسیقی چه گذشت؟


تودیع و معارفه مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور معاون امور هنری و مدیران و مشاوران معاونت  برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد، در این مراسم حکم های جدید مدیرکل هنرهای نمایشی، دفتر موسیقی و مسئول حراست معاونت توسط معاون امور هنری وزارت ارشاد به مسئولان جدید داده شد.

سید مجتبی حسینی ـ معاون امور هنری وز ارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در این مراسم با قدردانی از خدمات شفیعی، طالبی و سلمان زاده گفت: خانه و حوزه فرهنگ و هنر به گونه ای است که هر فردی از هر حوزه ای به آن وارد شود، در این خانه مقیم می شود و هرچند ممکن است جابجایی هایی انجام شود اما باز هم در خانه فرهنگ و هنر فعالیت می کنند.

برای مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده در مسئولیت های جدید آرزوی موفقیت دارم.

او ادامه داد: تغییر در مجموعه ها می تواند فضایی را برای استفاده از ظرفیت های جدید و فکرهای نو با توجه به خدمات و فعالیت های قبلی فراهم کند و امیدواریم که شهرام کرمی، علی ترابی و رضا عمرانی موفق باشند.

حسینی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و نظارت بر تحقق برنامه ها گفت: با توجه به اهمیت برنامه ریزی که امری کمی است و نظارت بر تحقق برنامه ها، مشاور برنامه ریزی و نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تودیع و معارفه مدیرکل های هنرهای نمایشی و دفتر موسیقی چه گذشت؟

در تودیع و معارفه مدیرکل های هنرهای نمایشی و دفتر موسیقی چه گذشت؟