مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:452018-03-19سياسي

حضورسه نماینده ایران در هشتمین دوره اجلاس جهانی آب


هشتمین اجلاس شورای جهانی آب (WWF8) با شعار «آب برای همه»، از 27 اسفندماه جاری تا 3 فروردین 97، در شهر برازیلیا، پایتخت کشور برزیل برگزار می شود.

- هشتمین اجلاس شورای جهانی آب (WWF8) با شعار آب برای همه ، از 27 اسفندماه جاری تا 3 فروردین 97، در شهر برازیلیا، پایتخت کشور برزیل برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اردکانیان -وزیر نیرو-، کاوه مدنی -معاون سازمان حفاظت محیط زیست- و عباس کشاورز -معاون وزیر کشاورزی-از اعضای هیأت ایرانی شرکت کننده در این اجلاس هستند.

شورای جهانی آب در سال 1996 تأسیس شد و محل دبیرخانه مرکزی این شورا در شهر مارسی کشور فرانسه مستقر بوده و در حال حاضر بیش از 500 شخصیت حقوقی از زیر مجموعه های سازمان ملل، نمایندگان سازمان های بین المللی، بخش های دولتی، وزارتخانه ها، مؤسسات علمی و … عضو این شورا هستند.

یکی از مهمترین وظایف شورای جهانی آب برگزاری اجلاس شورای جهانی آب هر سه سال یکبار بوده که هشتمین اجلاس آن در برزیل برگزار می شود.

این اجلاس از سال 1997 هر سه سال یک بار به عنوان بزرگترین رویداد آبی در سطح بین الملل، با هدف بسیج کردن خلاقیت، نوآوری، ارائه طرح های ابتکاری، دانش و اطلاعات جدید در حوزه آب برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورسه نماینده ایران در هشتمین دوره اجلاس جهانی آب

حضورسه نماینده ایران در هشتمین دوره اجلاس جهانی آب