مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:352018-03-19سياسي

پیام نوروزی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور


به مناسبت فرا رسیدن سال 1397 رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور طی پیامی ضمن تبریک سال نو، به رئوس برنامه های این سازمان اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام جهانگیر به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ الأَرْضَ فِرَاشًا وَالسَّمَاء بِنَاء وَأَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَرَاتِ رِزْقًا لَّکُمْ فَلاَ تَجْعَلُواْ لِلّهِ أَندَادًا وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ؛ با سلام و درود بی پایان به روح مطهر حضرت امام علی النقی الهادی(ع) و گرامیداشت ماه نورانی رجب و میلاد حضرت امیرالمومنین(ع) و مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و با ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و مقام شامخ شهیدان گرانقدرمیهن­مان، حلول سال 1397 هجری خورشیدی راگرامی می داریم و دست نیاز به درگاه حضرت باری تعالی برمی گیریم که سال جدید سالی توام با بهروزی و سلامت برای ایرانیان باشد.

نوروز فرصتی است تا با تفکر در ارکان هستی و سلسله نظام مند آفرینش و بهره گیری از آیات کریمه قرآن مجید، به خویشتن شناسی که مقدمه خداشناسی است دست یابیم.

پس خداوند بزرگ را بر این نعمت عظیم شاکریم که بر ما بندگان منت نهاد و فرصتی برای افزودن بر ایمان قلبی و تفکر در احوال درونی و تامل در کارنامه اعمال خوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نوروزی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

پیام نوروزی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور