مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:302018-03-19حوادث

سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تو را می خواند +تصاویر


در پهنه گسترده ایران زمین هنوز مناطق بسیاری وجود دارد که زیبایی ها و جاذبه های آن چندان شناخته شده نیست و از چشم دور مانده است و هنوز هم جلوه های آن به گردشگران، - مسافران و میهمانان داخلی و خارجی شناسانده نشده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس آخرین تقسیمات کشوری استان کهکیلویه و بویر احمد به مرکزیت شهر یاسوج که در جنوب غربی ایران قرار گرفته است یکی از استانهای زیبای کشور می باشد که به سرزمین چهار فصل شهرت یافته و این استان بین مدارهای 29 درجه و 52 دقیقه و 31 درجه و 26 دقیقه شمالی در نصف النهارهای 49 درجه و 55 دقیقه و 51 درجه و 53 دقیقه شرقی قرار دارد، از شمال با استان چهار محال بختیاری، از شمال شرق با استان اصفهان، از شرق با استان فارس، از غرب با استان خوزستان و از جنوب با استان بوشهر همجوار است.

این استان دارای هشت شهرستان (بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، بهمیی، باشت، چرام و لنده)، 41 دهستان، 16شهر ، 16 بخش و 2015 روستاست .

استان کهگیلویه و بویراحمد را می توان در زمره چنین مناطقی دانست.

استان کهگیلویه وبویر احمد گوشه ای از مهد تمدن ایران زمین ، دیار کوهستان های سربه فلک کشیده و طبیعت بکر و دست نخورده است .

مناظر زیبا و دیدنی این سرزمین حس زیبای سحرانگیز را برای مسافران، میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی تداعی می کند و شمالی در جنوب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تو را می خواند +تصاویر

سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد تو را می خواند +تصاویر