مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 10:212018-03-19اقتصادي

میراث جهانی بشر را در یزد به نظاره بنشینید


اگر قصد سفر دارید بدون شک شهر تاریخی یزد با دارا بودن آثار متعدد تاریخی که به عنوان میراث جهانی بشر در یونسکو به ثبت رسیده است، می تواند گزینه مناسبی برای خلق خاطرات به یاد ماندنی برای شما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از یزد، اکنون که در آستانه نوروز باستانی قرار گفتیم بازار مسافرت های نوروزی داغ شده است و بسیاری از مسافران نوروزی در حال انتخاب مقاصد گردشگری خود هستند تا در تعطیلات بتوانند برای خود و خانواده خود خاطرات خوبی را ثبت کنند.

در نقطه مقابل نیز بسیاری از مسئولین و متولیان استان های مختلف در حال برنامه ریزی برای جذب بیشتر گردشگران داخلی هستند تا در این بازار پررونق بتوانند با استفاده از این پتانسیل زمینه توسعه و پیشرفت استان خود را فراهم کنند.

در این رقابت برای جذب گردشگر برخی از شهرهای کشور، توفیق بیشتری دارند و به واسطه جاذبه های تاریخی و طبیعی خود همه ساله از حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می کنند که برای نمونه می توان به شهرهایی چون اصفهان، شیراز، یزد و .

اشاره کرد.

یزد در سال 96 به واسطه موفقیت در ثبت جهانی بافت تاریخی خود، در سال 97 یکی از کاندیداهای پذیرایی از حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی به شمار می رود و مسئولین این استان امید دارند که با جهانی شدن شهر یزد بتوانند تحولی در عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث جهانی بشر را در یزد به نظاره بنشینید

میراث جهانی بشر را در یزد به نظاره بنشینید