مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 09:302018-03-19سياسي

آغاز طرح «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی»


رییس سازمان جوانان هلال احمر از آغاز هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از امروز در بیش از 800 پست در سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از 20 هزار جوان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

- دکتر مسعود حبیبی در گفت وگو با ایسنا، در ارتباط با هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهار کرد: این طرح از امروز در بیش از 800 پست در سراسر کشور اجرا می شود و تا 14 فروردین 97 با مشارکت حدود 20 هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح به طور کلی در 4 حوزه سلامت ایمنی، موضوعات فرهنگی و اطلاع رسانی در نظر گرفته شده که بخش سلامت شامل اقداماتی همچون تست فشار خون مسافران، توزیع بروشور و آگاه سازی جوانان از موضوعاتی همچون ایدز و اعتیاد است.

رییس سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: بخش ایمنی در این طرح شامل برگزاری کمپین نه به تصادفات (طرح بهرفت)، اعلام نقاط پرخطر جاده ها و ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان است که البته بخش طرح بهرفت خود به دو بخش مسابقه پیامکی و امضای میثاق نامه به صورت مکتوب و مجازی برای داشتن سفری کم خطر و رانندگی صحیح است.

حبیبی عنوان کرد: بخش فرهنگی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز شامل برپایی خیمه های نماز و فضای دوستدار کودک همچنین برگزاری جشنواره و ارائه کتاب های فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی»

آغاز طرح «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی»