مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 09:112018-03-19سياسي

درصد کمی از اتوبوس های تولیدی صادر می شود/ 75 درصد بازار داخل را در اختیار داریم


عضو هیأت مدیره بزرگ ترین تولیدکننده اتوبوس در ایران با بیان اینکه درصد کمی از اتوبوس های تولیدی صادر می شود، گفت: 75 درصد بازار داخل را در اختیار داریم.

- عبدالله اکبری راد در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس" استان سمنان درباره رویکرد دولت نسبت به تولید ملی و حمایت از آن اظهار کرد: نگاه دولت در این زمینه مثبت است و در جریان عملیاتی شدن وعده ها قرار دارد و اتفاقاتی هم افتاده است.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، این قضیه شکل و شمایل خوبی به خود گرفته است، گفت: دولت هم از این قضیه خوب پشتیبانی کرد.

عضو هیأت مدیره بزرگ ترین تولیدکننده اتوبوس در ایران با تأکید بر اینکه کمیته های خوبی در این زمینه تشکیل شد، اضافه کرد: در نتیجه اشتغال مقداری به سمت افزایش و کاهش نرخ بیکاری قدم برداشته است و امیدواریم اقدامات بهتری انجام شود.

اکبری راد با بیان اینکه با توجه به سیاست های دولت که بر حمایت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و بین شهری نظر دارد، تصریح کرد: همه امروز دنبال حمایت و کمک هستند تا کاستی ها را شناسایی کنند و در جهت رفع آن قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه همه باید بکوشند تا در این بخش صنعتی تولید مستمری داشته باشیم، اضافه کرد: درصد کمی از اتوبوس های تولیدی صادر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد کمی از اتوبوس های تولیدی صادر می شود/ 75 درصد بازار داخل را در اختیار داریم

درصد کمی از اتوبوس های تولیدی صادر می شود/ 75 درصد بازار داخل را در اختیار داریم