مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 08:262018-03-19سياسي

بازداشت خانگی آیت الله عیسی قاسم 300 روزه شد


امروز یکشنبه بازداشت خانگی آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین وارد 300 روز شد در حالیکه هیچ نشانه ای دال بر تصمیم دولت این کشور برای رفع محاصره منزل وی وجود ندارد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت بحرین که از بیش از یک سال و نیم قبل (خرداد 95) منزل آیت الله عیسی قاسم را به محاصره امنیتی درآورده بوده خرداد ماه سال جاری پس از حمله به جمع تحصن کنندگان در مقابل منزل آیت الله که به شهادت تعدادی از هواداران وی منجر شد، او را به بازداشت خانگی محکوم کرد.

بنابر گزارش وبگاه مرأه البحرین" ، فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری از خودروهای زرهی و خودروهای نظامی را که منزل آیت الله عیسی قاسم را به محاصره درآورده اند، منتشر کردند.

آیت الله عیسی قاسم اخیرا نیز در یکی از بیمارستان های بحرین تحت عمل جراحی قرار گرفت و بار دیگر به منزل تحت محاصره اش بازگشت.

دولت بحرین از خرداد سال 95 آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور را به اتهام جمع آوری اموال خمس سلب تابعیت کرده و منزل وی در منطقه الدراز را به محاصره درآورده است.

دیوان عالی بحرین نیز اخیرا حکمی درباره آیت الله عیسی قاسم صادر کرد که در آن به چهار مورد اشاره شده است: 1ـ حکم حبس تعلیقی یک ساله آیت الله 2- جریمه نقدی که متهمان پرونده (آیت الله و دو کارمند دفتر وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت خانگی آیت الله عیسی قاسم 300 روزه شد

بازداشت خانگی آیت الله عیسی قاسم 300 روزه شد