مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 02:562018-03-18سياسي

چرا در تیم تحقیقات دخالت روسیه فقط 13 «دموکرات» حضور دارند؟


رییس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد: چرا تیم بازرس ویژه تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 متشکل از 13 دموکرات است که برخی از آنها حامیان هیلاری هستند؟ - چرا در تیم تحقیقات دخالت روسیه فقط 13 دموکرات حضور دارند؟ " رییس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد: چرا تیم بازرس ویژه تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 متشکل از 13 دموکرات است که برخی از آنها حامیان هیلاری هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی توییتری، کمیته تحقیق دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 در این کشور را به باد انتقاد گرفت.

رییس جمهوری آمریکا در این باره نوشت: چرا تیم رابرت مولر (بازرس ویژه تحقیقات دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور) متشکل از 13 دموکرات است که برخی از آنها حامیان هیلاری (کلینتون) متقلب هستند و هیچ جمهوریخواهی در بین آنها نیست؟ رییس جمهوری آمریکا تا کنون چندین بار از کمیته ویژه تحقیقات دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور انتقاد کرده است.

این در حالیست که لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی اِن اِن اعلام کرد که اگر ترامپ، راب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در تیم تحقیقات دخالت روسیه فقط 13 «دموکرات» حضور دارند؟

چرا در تیم تحقیقات دخالت روسیه فقط 13 «دموکرات» حضور دارند؟