مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1396 ساعت 00:012018-03-18اقتصادي

فارس گزارش می دهد 28 اسفند مصادف با اول ماه رجب؛ دیه در این ماه افزایش می یابد


ماه رجب یکی از ماه های حرام است که دیه در آن به میزان 33 درصد افزایش می یابد و باید یادمان باشد 28 اسفند یعنی شروع سفرهای نوروزی همراه با آغاز ماه رجب است.

- 28 اسفند مصادف با اول ماه رجب؛ دیه در این ماه افزایش می یابد ماه رجب یکی از ماه های حرام است که دیه در آن به میزان 33 درصد افزایش می یابد و باید یادمان باشد 28 اسفند یعنی شروع سفرهای نوروزی همراه با آغاز ماه رجب است.

گروه قضایی "- سعیده اسدیان: معمولا ایرانی ها تا چند روزی تعطیلات پیدا می کنند بار و بندیل را جمع کرده و پا به سفر می گذارند.

از آنجایی هم که سفر با ماشین شخصی ارزان تر از بقیه انواع سفر از جمله استفاده از هواپیما و قطار است چه بهتر آنکه ماشین را روشن کرده و وارد جاده شده و چند روزی را خارج از خانه و کاشانه سپری کرد.

اما همین دو دو تا چهارتای ساده می شود بلای جان ایرانی ها و به یکباره تعداد تصادفات جاده ای بالا می رود و مترصد آن هم تعداد کشته ها.

فارغ از اینکه وقتی کسی در تصادفی کشته و زخمی می شود خانواده ای درمانده و دردمند می شوند نباید فراموش کرد که مقصر حادثه باید دست به جیب شده و خسارت و دیه پرداخت کند.

کمی راننده باشی و حساب و کتاب هم بلد باشی حواست هست که چند ماه از سال به نام ماه های حرام شناخته می شود ودیه در آنها افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد 28 اسفند مصادف با اول ماه رجب؛ دیه در این ماه افزایش می یابد

فارس گزارش می دهد 28 اسفند مصادف با اول ماه رجب؛ دیه در این ماه افزایش می یابد