مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 21:212018-03-18سياسي

حجم کمک های مردمی در هنگام وقوع زلزله در استان کرمانشاه بی سابقه بود


معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران گفت: حجم کمک های مردمی به جمعیت هلال احمر در هنگام وقوع زلزله در استان کرمانشاه بی سابقه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، مرتضی اکبرپور امشب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به کارگاه های آموزشی مدیریت بحران اظهار کرد: این کارگاه ها در طی چهار شبانه روز در پنج منطقه برگزار شد و کارگاه ها مورد توجه نماینده سازمان ملل متحد قرار گرفت.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت بحران به دنبال استقرار سامانه فرماندهی حادثه به صورت پایلوت در استان قم است و این سامانه توانایی های مدیران استان را افزایش می دهد و آن ها دیگر در هنگام وقوع حوادث غافلگیر نخواهند شد.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران افزود: حجم زیادی از نیروهای آشنا به مدیریت بحران را در کشور داریم، همچنین مدیریت بحران در مقاطع مختلف در دانشگاه های ایران تدریس می شود و حرکت در این زمینه نسبت به گذشته بهتر است.

اکبرپور با اشاره به پیچیده بودن مدیریت بحران زلزله اظهار کرد: در هنگام وقوع یک زلزله دستگاه های مختلف با فرهنگ های متنوع به میدان می آیند که این مسأله را پیچیده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم کمک های مردمی در هنگام وقوع زلزله در استان کرمانشاه بی سابقه بود

حجم کمک های مردمی در هنگام وقوع زلزله در استان کرمانشاه بی سابقه بود