مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 20:502018-03-18اقتصادي

وزیر نفت: برای ما تجربه مهم است، نه رنگ مو و چشم


وزیر نفت با اشاره به تشکیل شرکت های E&P و نقد برخی افراد نسبت به تشکیل این شرکت ها، گفت، در ایران این طور است که عده ای در مورد یک موضوع صحبت و نقد می کنند اما بعد از چند سال طوری رفتار می کنند که انگار دستاورد آنها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیژن زنگنه در مراسم امضای قرارداد توسعه و بهره برداری میادین نفتی سپهر و جفیر بین شرکت های ملی نفت ایران و گسترش انرژی پاسارگاد با اشاره به سالگرد ملی شدن صنعت نفت، گفت: خوشحال هستم که در آستانه سال نو و سالگرد ملی شدن صنعت نفت شاهد امضای این قرارداد و به ثمر رسیدن ماه های طولانی مباحثات بین دو شرکت هستم.

وی با بیان اینکه قرارداد مذکور نخستین قرارداد در قالب IPC با یک شرکت E&P ایرانی است، گفت: شرکت های E&P همزاد قراردادهای IPC هستند.

به عبارت دیگر یکی دیگر از رکن های قرارداد IPC تشکیل شرکت های E&P بود.

وزیر نفت ادامه داد: هنگامی که شرکت های E&P را تشکیل دادیم، عده ای گفتند شرکت های خارجی گرگ هستند و شرکت های E&P گرگ زاده و بعد از مدتی گرگ می شوند.

در ایران این طور است که عده ای در مورد یک موضوع صحبت می کنند و بعد از چند سال طوری رفتار می کنند که انگار موضوع یکی از دستاوردهای آنها بوده است؛ مانند شرکت پتروپارس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: برای ما تجربه مهم است، نه رنگ مو و چشم

وزیر نفت: برای ما تجربه مهم است، نه رنگ مو و چشم