مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 19:402018-03-18سياسي

توضیح سازمان مدیریت بحران درباره پخش یک خبر در صدا و سیما


سازمان مدیریت بحران کشور به نحوه پوشش خبر مربوط به سفر رییس این سازمان به اهواز در رسانه ملی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور گزارش داد: اسماعیل نجار، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور با هدف حضور در همایش مدیران کل مدیریت بحران کشور سفر دو روزه ای را به استان خوزستان و شهر اهواز داشت و یکی از برنامه های این سفر تجدید میثاق با آرمان های دفاع مقدس و زیارت یادمان شهدای شلمچه بود.

در بعد از ظهر روز یک شنبه 96/12/20 او به اتفاق معاونین سازمان و مدیران کل مدیریت بحران استان ها با دو دستگاه اتوبوس از اهواز عازم خرمشهر و زیارت یادمان شهدای شلمچه یادگار سال های دفاع مقدس که خود و جمعی از همراهانش سال ها به عنوان رزمنده در آن دیار متعرضان به این مرز و بوم را با رزم خود به عقب رانده بودند، شدند.

در هنگام ورود یکی از حاضرین در یادمان نسبت به نحوه حضور آنها و خودروهای مورد استفاده اعتراض کردند که رییس سازمان مدیریت بحران کشور پاسخ دادند: بنده با اتوبوس آمده ام.

سازمان مدیریت بحران کشور متنی را در توضیح شرح ماوقع خطاب به رییس رسانه ملی منتشر کرد که به شرح زیر است: باسمه تعالی جناب آقای علی عسکری رییس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم احتراماً در تاریخ 96/12/21 در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سازمان مدیریت بحران درباره پخش یک خبر در صدا و سیما

توضیح سازمان مدیریت بحران درباره پخش یک خبر در صدا و سیما