مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 17:152018-03-18اقتصادي

توضیح رییس فدارسیون سوارکاری در مورد درآمد 6 میلیاردی میکروچیپ گذاری


رییس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران با بیان این که شش میلیارد درآمد داشته ایم، گفت: چه اشکالی دارد، از کسانی که توانایی داشتند درآمد کسب کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خلیلی در جمع اعضای هیات رییسه کانون اسب اصیل عرب استان یزد با بیان این که اعتقادم بر این است که انجمن ها و کانون ها عامل رشد و توسعه کشور هستند، اظهار کرد: توان دولت محدود است و این توان مضاعف باید از بخش خصوصی منتقل شود.

وی با بیان این که تاکنون 17 تعاونی و انجمن صنفی و انجمن نژادی اسب در کشور ثبت شده است، افزود: همه آنها می خواهند اصلاح نژاد اسب کنند و چندتا از آنها هم تقاضای کشوری دارند.

رییس فدراسیون سوارکاری گفت: از انجمن کرمانشاه گرفته تا مثلا یک جایی که پنج سال است شروع کرده، اما اینها اساس نامه دارند و نباید تداخل ماموریت و وظایف آنها با فدراسیون و هیچ نهاد دیگری موازی داشته باشد.

خلیلی با اشاره به ضرورت همدلی و همکاری در حوزه مدیریت هیات اسب سورای استان یزد، تصریح کرد: خواهش من از مهندسان این است که اساسنامه را بگذارند و آن جاهایی که امکان همکاری مشترک وجود دارد حتما باید اتفاق بیفتد.

وی در پاسخ به برخی اظهار نظرات در مورد عدم ناتوانی هیات اسب سواری استان یزد، گفت: این که همدیگر را متهم کنیم به ناتوانی درست نیست و اصلا در جنگ و مجادله که چیزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس فدارسیون سوارکاری در مورد درآمد 6 میلیاردی میکروچیپ گذاری

توضیح رییس فدارسیون سوارکاری در مورد درآمد 6 میلیاردی میکروچیپ گذاری