مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 17:112018-03-18حوادث

کشف 440 سکه عتیقه دوره ساسانی در مازندران


رییس پلیس امنیت عمومی مازندران از کشف 440 سکه دوران ساسانی در عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان با دستگیری سه قاچاقچی عتیقه در شهرستان سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمدرضا فغانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق اشیاء عتیقه در سطح گسترده و به صورت باندی در سطح شهرستان سوادکوه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگرد های خاص، ماموران پلیس امنیت عمومی متهمان به قاچاق اشیاء عتیقه را شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با شناسایی متهمان و هماهنگی قضایی ماموران پلیس امنیت عمومی در عملیاتی ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ فغانی، افزود: ماموران با دستگیری متهمان در بازرسی از این افراد موفق شدند،440 عدد سکه عتیقه مربوط به دوره ساسانی را از متهمان کشف کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فغانی با اشاره به اینکه براساس قانون مجازات اسلامی حفاری و کاوش به قصد به دست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی و همچنین خرید و فروش آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 440 سکه عتیقه دوره ساسانی در مازندران

کشف 440 سکه عتیقه دوره ساسانی در مازندران