مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 16:052018-03-18اقتصادي

تکمیل سدهای استان فارس در سال آینده


معاون امور عمرانی استانداری فارس از تداوم عملیات اجرایی سه هزار و 193 پروژه عمرانی با ویژگی استانی با اعتبار 2 هزار و 500 میلیارد تومان و 149 پروه ملی در سال آینده خبر داد و تاکید کرد که تکمیل سدها و شبکه های زیردست با هدف تامین آب شرب مورد نیاز استان در سال آتی اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عنایت الله رحیمی یکشنبه 27 اسفند در یک کنفرانس خبری ضمن تشریح پروژه های نیمه تمام عمرانی استان و با تصریح اینکه در حوزه عمرانی علی رغم گستردگی وظایف سعی بر این بوده که اولویت هایی برای حرکت های رو به جلو برداشته شود، گفت: امروز بیشترین مطالبه به حق جامعه مطالبه رفع مشکلات ناشی از اشتغال و معیشت است که ما نیز در این راستا تلاش کرده ایم که پروژه های عمرانی را در چارچوب اقتصادی تعریف کنیم.

معاون امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به شناسایی چالش ها و تنگناها و مزیت ها و توانمندیهای فارس، خاطرنشان کرد: با شناسایی مشکلات و رفع آنها باید بر مبنای کاهش مشکلات و استفاده مطلوب تر از توانمندیها حرکت کرد.

معاون امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه بحران آب و خشکسالی از مهمترین چالش های فعلی فارس محسوب می شوند، به برنامه ریزی های انجام شده در این زمینه جهت استحصال آب روان مانند آبی که در سدها ذخیره می شود، اشاره و اضافه کرد: در سال آینده شاهد بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سدهای استان فارس در سال آینده

تکمیل سدهای استان فارس در سال آینده