مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 15:152018-03-18سياسي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (یکشنبه، بیست و هفتم اسفند) در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مشروح گفت وگوهای حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس جمهور، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بطحایی، وزیر آموزش و پرورش و ولی الله سیف، رییس کل بانک مرکزی با خبرنگاران را می توانید در لینک های زیر دنبال کنید.

سال 97 سال توسعه و عدالت اقتصادی خواهد بود" حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رییس جمهور با اشاره به اینکه سال آینده سال سرمایه گذاری، رشد و توسعه اقتصادی و عدالت اقتصادی خواهد بود، گفت: بگذاریم مردم شاد باشند و به آنها سخت نگیریم.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته سرمایه گذاری همیشه منفی بوده است، اظهار کرد: سال 96، نرخ سرمایه گذاری کشور مثبت بوده است و این به معنای تحرک اقتصادی است.

همچنین رشد اقتصادی در چهار سال گذشته به طور متوسط 4.

8 درصد بوده است که رشد متوسط دنیا حدود 2.

5 درصد است.

شورای عالی امنیت در حال حل کردن مسئله حصر است/ برای سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد" اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای طرح گفت وگوی ملی و زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟