مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 14:562018-03-18سياسي

تأکید بر همکاری مشترک ایران و فرانسه در ترجمه آثار ادبی


همزمان با حضور ایران در سی و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب پاریس و در دیدار نماینده طرح حمایت از ترجمه و انتشار کتاب های ایرانی باخانم «لارنس ریزون» مدیر پروژه گرنت کشور فرانسه بر همکاری مشترک دو کشور در ترجمه آثار ادبی تأکید شد.

- " همزمان با حضور ایران در سی و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب پاریس و در دیدار نماینده طرح حمایت از ترجمه و انتشار کتاب های ایرانی باخانم لارنس ریزون مدیر پروژه گرنت کشور فرانسه بر همکاری مشترک دو کشور در ترجمه آثار ادبی تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در دومین روز از نمایشگاه کتاب پاریس نماینده طرح حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایرانی در دیدار باخانم لارنس ریزون مدیر پروژه گرنت کشور فرانسه موسوم به بورو اینترناسیونال دو ادیسیون فرانسز بر حمایت و همکاری مشترک ایران و فرانسه در ترجمه آثار ادبی تأکید داشتند.

در این دیدار ضمن تشریح جزییات و نحوه حمایت از ترجمه و انتشار آثار در ایران و فرانسه، طرفین بر همکاری درزمینهٔ ترجمه آثار فارسی به فرانسه و بالعکس در قالب طرح های حمایتی دو کشور تأکید کردند.

لارنس ریزون ضمن استقبال از گفتگوهای مطرح شده، طرح گرنت ایران را اقدامی مؤثر در جلب ناشران فرانسه به ترجمه و انتشار کتاب های فارسی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر همکاری مشترک ایران و فرانسه در ترجمه آثار ادبی

تأکید بر همکاری مشترک ایران و فرانسه در ترجمه آثار ادبی