مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 12:012018-03-18سياسي

راهیان نور برای انتقال فرهنگ شهدا و دفاع مقدس کلید طلایی است


راهیان نور برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا کلید طلایی است و فرهنگ ایثار در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بهترین فرصت برای در امان ماندن از آن هجمه ها به حساب می آید.

- اصغر تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس" در خرمشهر، اظهار کرد: اردوی راهیان نور باعث می شود که جوانان در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند و واقعیت های سال های دفاع مقدس را لمس و مشاهده کنند.

وی افزود: اطلاعات نسل امروزی در رابطه با دفاع مقدس برگرفته از دوران تحصیلی و یا برخی از رزمندگان است، اما زمانی که به سرزمین های نور سفر می کنند، شنیده ها را درک خواهند کرد.

بازیگر سینما و تلوزیون گفت: راهیان نور برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و شهدا کلید طلایی است و فرهنگ ایثار در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بهترین فرصت برای درامان ماندن از آن هجمه ها به حساب می آید.

وی عنوان کرد: خیلی از حماسه و واقعیت های سال های دفاع مقدس هنوز بیان نشده و سال های دفاع مقدس از خاطرات مختلف سرشار است.

تقی زاده برگزاری جشنواره های دفاع مقدس چون جشنواره سرزمین نور را مهم دانست و گفت: این جشنواره نسبت به راهیان نور نگاه هنری دارد و از این مسیر استعداد زائران سرزمین نور را شناسایی و آنها مورد تشویق قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور برای انتقال فرهنگ شهدا و دفاع مقدس کلید طلایی است

راهیان نور برای انتقال فرهنگ شهدا و دفاع مقدس کلید طلایی است