مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 12:012018-03-18سياسي

بررسی مشکلات حوضه زاینده رود/پرونده دانه درشت ها بررسی می شود


تمایل داشتم برخی موضوعات در حوضه زاینده رود را از زبان مسئولان و مردم بشنویم و بررسی کنیم چه اقدام عاجلی می توان با همکاری مردم و مسئولان انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر یک شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات اصفهان با تبریک ایام مبارک ماه رجب المرجب و فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: این نشست با دیگر جلسات متفاوت است چرا که به سوال اصحاب رسانه اختصاص دارد، اما برای نشست امروز دو انگیزه دیگر نیز دنبال می کنم.

وی افزود: نمایشگاه دستاورد های زندانیان از سوی بنیاد تعاون تشکیل شده که ساخته دست مددجویان با همکاری این بنیاد است که خواستم از نزدیک شاهد این تولیدات که در رشد اقتصادی کشور نیز موثر است، قرار گیرم.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: در ارتباط با موضوع آب در کل کشور نیز مسایلی داریم و با توجه به خشکسالی، برخی استان ها از جمله استان اصفهان چندین سال است، با خشکسالی طولانی مواجه شده است.

وی ادامه داد: اقداماتی که باید در دهه های گذشته در ارتباط با زاینده رود انجام می شد به اتمام نرسیده و یا به درستی انجام نشده است و در زمینه مدیریت مصرف آب و جداسازی آب شرب، کشاورزی و صنعت، مجموعه اقدامات لازم انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات حوضه زاینده رود/پرونده دانه درشت ها بررسی می شود

بررسی مشکلات حوضه زاینده رود/پرونده دانه درشت ها بررسی می شود