مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 11:212018-03-18سياسي

درودی در گفت وگو با فارس: استیضاح وزرا بازی سیاسی مجلس و دولت بود


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: از مجلسی که برجام را در 20 دقیقه تصویب کرد نباید انتظار داشت عباس آخوندی را برکنار کند و فقط هزینه گزافی از جیب مردم برای یک بازی سیاسی بین مجلس و دولت هزینه شد.

- مقصود درودی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه " اظهار کرد: دولت یازدهم بعد از روی کار آمدن با این بهانه که روابط خارجی ایران را اصلاح کند همه امور کشور را به مشکلات اقتصادی گروه زد و در مرحله بعد مشکلات اقتصادی را برجام پیوند زد، دولت تلاش زیادی کرد تا در دو سال اول پرونده برجام را ببندد و سپس آن را به عنوان یک توافق برد برد به همه نشان دهد اما این مسئله محقق نشد و خسارات زیادی به کشور وارد شد.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ادامه داد: دولت دوازدهم همچنان اصرار دارد که بر برجام مانور دهد، از طرفی آمریکا هم هر روز بهانه های مختلفی برای ادامه برجام ارائه می کند، اخیرا هم شروطی را مطرح کرده و مدعی شده که در صورت پذیرش از سوی ایران آمریکا حاضر است به برجام پایبند باشد یعنی ما باید امتیازاتی بدهیم تا برجامی که به ضرر ماست حفظ شود.

وی ادامه داد: به نظر من دولت راه فراری ندارد، نه می تواند از برجام خارج شود و نه در آن باقی بماند، وضعیت اقتصادی کشور درحال نابودی است و دولت هم کاری نمی کند و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درودی در گفت وگو با فارس: استیضاح وزرا بازی سیاسی مجلس و دولت بود

درودی در گفت وگو با فارس: استیضاح وزرا بازی سیاسی مجلس و دولت بود