مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 11:212018-03-18دانش

بهار در راه است/ در بهار توجه به محیط زیست را فراموش نکنیم


نظام سرمایه داری دانشمندان را به استخدام خود درآورد تا درآمد طبیعت را بالا ببرند بالا هم بردند، اما دست آخر جهانی ویران و شکننده روی دست بشر گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو پرویز کرمی ، مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور ؛ فصل های سال به یکدیگر تقدم ندارند و در چشم طبیعت هم انقدری که بهار ضروری است، زمستان هم ضروری است.

فصل ها اعتنایی به خوشامد و بدآمد ما ندارند میلیارد ها سال از پی هم آمده اند و جهان را بر مدار طبیعت پیش برده اند، منبعد هم می آیند و پیش می برند تا صدو پنجاه سال، دویست سال پیش فرزندان آدم خودشان را با طبیعت تطبیق می دادند و زندگی و کار خود را با گذر فصل ها هماهنگ میکردند.

تجربه های طولانی مدت به ما یاد داده بود با سرمای زمستان کنار بیاییم و گرمای تابستان را نیز تحمل کنیم.

یاد گرفته بودیم از بهار و پاییز برخوردار شویم و مدار زندگی خود را بر مدار طبیعت منطبق کنیم ، زندگی کشاورزی گواه روشنی است از این تطبیق ما با گردش ایام، تغییر وضع می دهیم و ضمن کسب منافع، مضار طبیعت را از خود دفع میکنیم.

اما همین که دست سلطه بشر بر طبیعت دراز شد ، به این فکر افتادیم تا در برابر گردش ایام مقاومت کنیم و به جای انطباق نه فقط دنیا را بلکه طبیعت را دست کاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار در راه است/ در بهار توجه به محیط زیست را فراموش نکنیم

بهار در راه است/ در بهار توجه به محیط زیست را فراموش نکنیم