مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 11:002018-03-18اقتصادي

صادرات تنها راه روشن ماندن چراغ تولید است


رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در شرایط رکود اقتصادی کنونی، صادرات تنها راه روشن ماندن چراغ تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، احمد خوروش در جلسه پایان سال کمیسیون معادن اتاق، با بیان اینکه توسعه صادرات معادن و صنایع معدنی، مهم ترین هدف کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان در سال 97 خواهد بود،اظهار کرد: از این رو کمیسیون با برگزاری پاویون در نمایشگاه های داخلی و خارجی به دنبال توسعه بازار فعالان معدنی است.

وی تصریح کرد: معادن و صنایع معدنی استان اصفهان دارای ظرفیت بسیاری برای صادرات به تمام کشورها است و باید از این ظرفیت نهایت بهره برداری صورت گیرد.

خوروش حضور پایون اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه ورونا 2017 را موفق و هدفمند دانست و گفت: کمیسیون صنایع معدنی اتاق برای حضور 10 شرکت تولیدکننده و فرآوری در قالب پاویون در نمایشگاه ورونا 2018 برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

دبیر کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه، گفت: رویکرد کمیسیون طی دو سال گذشته برای توسعه بازار فعالان معدنی است، از این رو تفاهم نامه ای با اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری 7 میلیون یورویی در استان اصفهان به امضا رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تنها راه روشن ماندن چراغ تولید است

صادرات تنها راه روشن ماندن چراغ تولید است