مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 10:312018-03-18اجتماعي

تلاقی زیبایی ها در رامسر/جاذبه های بکر و رویایی در انتظار مسافران نوروزی


زمانی که از شمال کشور صحبت می شود رامسر یکی از شهر هایی است که مکان های دیدنی و خاطرات حضور در آن از ذهن می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان رامسر، زمانی که از شمال کشور صحبت می شود رامسر یکی از شهر هایی است که مکان های دیدنی و خاطرات حضور در آن از ذهن می گذرد.

شهرستان رامسر یکی از شهرهای قدیمی در غرب استان مازندران است که با برخورداری از جاذبه های منحصر به فرد طبیعی و تاریخی، یکی از مناطق برتر کشور، به لحاظ طبیعت گردی بشمار می رود و از دیرباز مورد استقلال گردشگران و مسافران داخلی و خارجی بوده و کمتر کسی است که با نام رامسر آشنا نباشد.

کنوانسیون رامسر که پیمانی بین المللی برای حفاظت از تالاب ها و حیوانات و گیاهان وابسته به آنها است در سال 1971 میلادی در شهر رامسر به تصویب رسید و مکان های بسیاری در جهان به نام رامسر نامگذاری شده اند.

جواهرده یکی از پرآوازه ترین مکان ها برای گردشگران است که در فاصله 27 کیلومتری رامسر در دهستان سخت سر و در ارتفاعات 2000 متری البرز قرار دارد و همچنین مردم روستا به دامداری، کشاورزی و باغداری مشغول هستند که صنایع دستی آن شامل نمدمالی، سفال، آهنگری و مسگری است.

دهکده صنایع دستی رامسر واقع در پلاژ شهرداری یکی از نقاط دیدنی و پرطرفدار در منظر گردشگران داخلی و خارجی است که نوع سازه ها، صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاقی زیبایی ها در رامسر/جاذبه های بکر و رویایی در انتظار مسافران نوروزی

تلاقی زیبایی ها در رامسر/جاذبه های بکر و رویایی در انتظار مسافران نوروزی