مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 09:312018-03-18ورزشي

مظاهری و عابدزاده به تیم ملی دعوت شدند/ تبریزی هم چنان چشم انتظار


اسامی دعوت شدگان به تیم ملی برای دیدارهای تدارکاتی نوروزی مشخص شد که باز هم در بین آن ها نامی از مرتضی تبریزی مهاجم گل زن ذوب آهن نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، کادر فنی تیم ملی فوتبال پس از کسب پیروزی مقابل تیم سیرالئون اسامی 28 نفر را برای اردوی آماده سازی و رویارویی با تیم های ملی الجزایر و تونس معرفی کرد.

کارلوس کی روش علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، رشید مظاهری و سیدحسین حسینی را برای حراست از دروازه و میلاد محمدی، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سید جلال حسینی، سعید آقایی و وریا غفوری را در خط دفاع به تیم ملی دعوت کرد.

علی قلی زاده، علی کریمی، احسان حاجی صفی، مسعود شجاعی، امید ابراهیمی، سعید عزت الهی و سامان قدوس در خط میانی و علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، مهدی ترابی، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و وحید امیری هم در خط حمله به تیم ملی دعوت شده اند.

مرتضی تبریزی مهاجم جوان تیم فوتبال ذوب آهن هم که این روزها در تیمش خوش درخشیده است، بازهم به اردوی تیم ملی راه پیدا نکرد و نام این بازیکن بین دعوت شدگان به چشم نمی خورد.

انتهای پیام/چ http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظاهری و عابدزاده به تیم ملی دعوت شدند/ تبریزی هم چنان چشم انتظار

مظاهری و عابدزاده به تیم ملی دعوت شدند/ تبریزی هم چنان چشم انتظار