مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 09:302018-03-18بين الملل

مهم ترین راهبرد فلسطینی ها برای مقابله با طرح ترامپ، وحدت و آشتی است


یک کارشناس مسائل فلسطین با تاکید بر وحدت و آشتی میان گروه های فلسطینی برای مقابله با طرح ترامپ در انتقال سفارت به قدس، گفت: اگر فلسطینی ها به وحدت برسند کار برای آمریکایی ها و اسراییلی ها سخت می شود زیرا تنها چیزی که می تواند کار را برای آن ها در انتقال .

- یک کارشناس مسائل فلسطین با تاکید بر وحدت و آشتی میان گروه های فلسطینی برای مقابله با طرح ترامپ در انتقال سفارت به قدس، گفت: اگر فلسطینی ها به وحدت برسند کار برای آمریکایی ها و اسراییلی ها سخت می شود زیرا تنها چیزی که می تواند کار را برای آن ها در انتقال سفارت راحت کند دودستگی و چند دستگی بین فلسطینی ها است.

مهدی شکیبایی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که مساله فلسطین را می توان در چهار دهه اخیر در کشمکش میان دو جریان عمده مذاکره و مقاومت در نظر گرفت، اظهار کرد: نمایندگی جریان مقاومت را جنبش هایی مثل حماس و جهاد اسلامی و نمایندگی جریان مذاکره را فتح و یکسری گروه های چپ گرا و ملی گرا بر عهده داشته اند.

وی تصریح کرد: اما در یکی دو دهه اخیر شاهد بودیم که جریان مقاومت رنگ و بوی بیش تری پیدا کرد که یکی از دلایل آن اتفاقات ایران در هنگام پیروزی انقلاب و تغییر سیاست خارجی بود که به طور کامل از جنبش های نهضت های آزادی بخش در تمام دنیا حمایت به عمل آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین راهبرد فلسطینی ها برای مقابله با طرح ترامپ، وحدت و آشتی است

مهم ترین راهبرد فلسطینی ها برای مقابله با طرح ترامپ، وحدت و آشتی است