مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1396 ساعت 09:002018-03-18اقتصادي

اختصاص آدرس استاندارد به یک میلیون و 50 هزار مکان در استان مرکزی


تاکنون در استان مرکزی یک میلیون و 50 هزار مکان اعم از شهری، روستایی، دولتی و غیره شناسایی شده و کدپستی استاندارد شده دریافت کرده اند.

- مدیرکل پست استان مرکزی گفت: تاکنون در استان مرکزی یک میلیون و 50 هزار مکان اعم از شهری، روستایی، دولتی و غیره شناسایی شده و کدپستی استاندارد شده دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی چراغی در صحن علنی شورای شهر اراک، اظهار کرد: بر اساس قانون، شرکت پست موظف است اطلاعات کدپستی استاندارد شده را هر دو سال یکبار در مناطق شهری و هر چهار سال یکبار در مناطق روستایی به روز رسانی کند، اطلاعات این طرح جهت ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی رسمی و راهنمای موثق برای تمامی آدرس های کشور است که بر اساس آن کلیه سازمان ها بتوانند از یک کد واحد برای آدرس ها استفاده کنند.

وی بیان کرد: طرح آدرس های استاندارد شده مکان محور یا GNAF در سال 94 به تصویب شورای عالی فناوری اطلاعات رسید، در همین راستا رییس جمهور پس از ابلاغ، آنرا در دستور کار دولت قرار داد.

این طرح در راستای اجرای دولت الکترونیک و سیاست های اقتصاد مقاومتی است، دبیری آن بر عهده شرکت ملی پست بوده و اجرای آن بستری مناسب برای ارائه خدمات توسط دستگاه ها ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص آدرس استاندارد به یک میلیون و 50 هزار مکان در استان مرکزی

اختصاص آدرس استاندارد به یک میلیون و 50 هزار مکان در استان مرکزی