مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 22:162018-03-17سياسي

نجفی در استعفادادن سابقه دار است


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران:استعفا نجفی قابل پیش بینی بود، اما این اتفاق در روز های پایانی سال 96 غیرمنتظره بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد علیخانی در خصوص علت پیش بینی اش درباره استعفای شهردار تهران گفت: به لحاظ فشار هایی که وجود داشت این امر قابل پیش بینی بود، البته بیماری آقای نجفی هم که اعلام شده عارضه جدید پزشکی است که برای وی به وجود آمده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران افزود: شورای شهر تهران نیز جلسه ای را برگزار کرد و موضوع بیماری شهردار را بررسی کردند و بیماری او تأیید شده است، این در حالی است که استرس بر تشدید بیماری وی تأثیر بسزایی دارد.

علیخانی با بیان اینکه این واقعیت است که وی از ابتدای کار در شهرداری تحت فشار بوده است افزود: این در حالی است که آقای نجفی در جا های دیگر نیز سابقه داشته که تحت فشار بوده و در نهایت استعفا داده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 7 ماهه از فعالیت آقای شهردار، وی زحمات زیادی کشیده است و فشار های درونی و داخلی نیز وجود داشته است و شهرداری مشکلات عدیده ای از جمله بدهی های انباشت شده از دوره های قبل بوده است.

او بدهی 52 هزار میلیارد تومانی و پروژه های نیمه تمام به میزان بیش از 50 هزار میلیارد تومان را مشکلات جدی شهرداری دانست و گفت: این رقم های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجفی در استعفادادن سابقه دار است

نجفی در استعفادادن سابقه دار است