مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 20:412018-03-17سياسي

پاسخی به شبهات هواداران بقایی


انتشار متن تفصیلی حکم حمید بقایی کمک می کند به برخی پرسش ها که طی روز های گذشته از جانب هواداران وی مطرح شده، پاسخ های روشنی داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، انتشار متن تفصیلی حکم حمید بقایی کمک می کند به برخی پرسش ها که طی روز های گذشته از جانب هواداران وی مطرح شده، پاسخ های روشنی داده شود.

1- در صفحه 34 متن به صراحت از قول آقای حبیب الله خراسانی گفته شده که تحویل پول به تیم آقای احمدی نژاد از سوی نیروی قدس با "صورتجلسه" بوده و بنابراین این ادعا که پول بدون هرگونه رسید تحویل شده کاملا بی معناست.

2- بر خلاف القائات مدافعان آقای احمدی نژاد پرداخت پول در دو نوبت انجام شده است.

یک نوبت در سال 91 که بخشی از آن در اجلاس عدم تعهد (شهریور 91) مصرف شده و بخش دیگر به مبلغ 590 هزار دلار باقی مانده بوده است.

این مقدار نزد آقایان بوده و بعد از اتمام دولت نیز آن را با خود برده اند؛ بنابراین نوبت اول پرداخت زمانی انجام شده که هنوز بیش از یک سال از زمان دولت آقای احمدی نژاد باقی بوده است.

3- نوبت دوم پرداخت در به مبلغ حدودا 3 میلیون و 760 هزار یورو بوده که در تاریخ 12 مرداد 92 به آقای احمدی نژاد تحویل شده و وی آن را در اختیار بقایی قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به شبهات هواداران بقایی

پاسخی به شبهات هواداران بقایی